2.4.21

De collectie van YOTH

Mijn liefde voor mooie stoffen en goede pasvormen is bepalend voor de keuze bij het samenstellen van de collectie. What's YOTH & what's not?  Bij alles wat ik inkoop bedenk ik ; zou ik het zelf aantrekken ( als ik het figuur voor had, of de haarkleur, of de portemonnee, of de gelegenheid) . Alleen dát waar ik zelf ook voor zou kiezen gaat het redden in de selectie.
Regelmatig worden wij enthousiast van een combinatie die een klant aanpast en bij wie het zó mooi staat dat je denkt; "Dat ga ik vanavond ook aan proberen!" . Niet zelden blijkt dat dan minder leuk te staan, of de broek die bij de klant zo mooi zat, zit bij mij waardeloos, of de kleur doet het niet bij mij, of noem maar op. Conclusie is dus dat je het echt zelf even moet aantrekken, maatje groter, maatje kleiner, riempje erbij of eraf, laagje aan of uit, en ga zo maar door. En dat is nou net waar wij hier bij YOTH zo'n lol in hebben. Kom maar op! We willen je graag helpen om jouw fijne combinatie te zoeken. 

Maak je afspraak door te bellen met de winkel ( 0736101210), te appen  (0610095524) of klop even aan om de opties te bespreken. We zijn er gewoon elke dag!



POMANDERE

BELLEROSE   sandalen ATP

BELLEROSE

XIRENA

rok en blazer Joseph, trui Bellerose