30.3.20

KUNNEN WE JE HELPEN ?

Het líefste, het állerliefste, zouden we je weer willen treffen bij YOTH. Want dat zou betekenen dat heel deze nachtmerrie voorbij was...........
Wat ik zelf het leukste vind aan YOTH is niet een online verkoop, maar juist de interactie in de winkel is wat me de voldoening geeft. Het hele pakket van ontmoeten, inspireren, proberen, aftasten, communiceren, samen kijken, samen oordelen, de verwondering zien, de blijdschap zien, de gezellige gesprekken in de winkel; dat maakt waarom ik dit al 30 jaar doe.
Maar nu dat even niet kan, en we allemaal in hetzelfde schuitje zitten, proberen we er allemaal het beste van te maken.
Voor mijzelf geldt dat me met aandacht kleden, m'n maaltijden met zorg klaarmaken, de tafel dekken, m'n bed op z'n mooist opmaken, bloemen of voorjaarstakken in huis zetten, fijne muziek aan, etc. me helpen om toch te genieten.

We hopen dat we je ondanks alles hierbij een beetje kunnen inspireren door onze website, misschien wordt je ook wel happy van iets nieuws om aan te trekken inmiddels......
Voor wie nog onbekend is met www.yoth.nl ;
Bovenaan in de menu-balk zit een knop met  "YOTH'S WINDOW" . Als je daarop klikt ontvouwt zich een submenu met merknamen, ook die kun je weer aanklikken en dan verschijnen per merk de items uit onze collectie. Ga je met je muis over de foto's dan zie informatie over het getoonde.
Wil je er meer van weten, of wil je er iets van bestellen om te kijken of het misschien iets voor jou zou zijn, dan kun je een berichtje sturen aan; yoth@yoth.nl, of app 0610095524.
We helpen je graag!