YOTH en haar klanten houden van mooie spullen.
We worden blij van een goed zittend pak, een soepelvallende jurk of een
fluweelzachte trui. Kleding onderstreept onze identiteit en drukt een sfeer of
gevoel uit. Door onze kleding kunnen we ons bijvoorbeeld sterk, aantrekkelijk,
zelfverzekerd, of comfortabel voelen. Mooie kleding draagt voor ons bij aan een
fijn leven. Zoals we ook houden van muziek, graag naar de natuur kijken en
kunst waarderen.
Het is van niemand van ons de bedoeling om met
ons gedrag het milieu te beschadigen.
Door alle beangstigende berichtgeving over
onze “footprint” gaan we kritischer kijken naar wat wij kunnen doen om die zo
minimaal mogelijk te maken en duurzamer te zijn.
Gelukkig is het voor YOTH steeds nog zo
geweest dat we geen kleding hoeven weg te gooien omdat ze onverkoopbaar bleken.
Maar met het huidige mode-systeem waar ook zelfs onze tijdloze collecties deel
van uitmaken, is het toch zo dat aan het einde van een cyclus de laatste stuks
met korting worden verkocht. Zonder verspillend of achteloos met onze prachtige
kleding om te willen gaan. Het is een samenspel van vraag en aanbod dat dit
businessmodel maakt.
We weten van de andere kant ook dat we veel
mensen een plezier doen met de afprijzingen aan het einde van het seizoen. En
we hopen dan ook oprecht dat de items die je in onze uitverkoop koopt je net zo
veel plezier brengen als je eerder aangeschafte kleding. Voor jaren en jaren.
Onze uitverkoop is begonnen, we heten je als
altijd van harte welkom!