16.5.19

OFFTHEGRID

Afgelopen jaren is er best veel veranderd in de behoefte van de consument. De komst van social- media en webshops zijn daar in grote mate debet aan, maar ook onze mentaliteit speelt daarin een rol.
Waar de Nederlander voorheen nogal eens zei; "Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg." vinden we het nu steeds vaker juist prettig om eens uit je comfort-zone te komen en jezelf eens extra te verwennen.
Mijn vriendin Ingrid Broeren heeft nadat zij vorig jaar haar prachtige kapsalon verkocht (die zij bijna 30 jaar met succes had!), nu een heel nieuw concept gestart waarbij het om meer dan alleen je kapsel gaat. De visie en het vakmanschap van Ingrid zijn van een niveau dat je niet vaak tegenkomt in een kapsalon. De aandacht die zij voor jou als klant heeft evenmin en misschien is dat wel waar "we", de consument van nu, de meeste behoefte aan hebben.
Ik laat me steeds weer door Ingrid inspireren als het gaat om passie en vernieuwing in ondernemen, en ik ben zo onder de indruk van haar nieuwe bedrijf dat ik je er vanaf hier op wil attenderen.
De website van Off The Grid  https://www.offthegrid-looks.com/  vertelt je meer.
Jas en broek Zenggi, blouse Pomandere

XXL blouse FRENKEN

jurk forte_forte, jas ZENGGI

FRENKEN

blouse Pomandere, blazer Just in Case



Foto's gemaakt onder regie van Ingrid, met kleding uit de kast van YOTH.
@offthegridlooks
@cheryllvanweertphotography
@veerlebordes
@makeupacademyutrecht
@yoth_denbosch
@look_listen